·412 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Mart 2025 23:20 Sapiens okuyupta bir şey öğrenmemek imkansız arkadaşlar. Tarihten fizik kimya biyolojiden tutun da antropoloji den Gılgamış ordan da siyaset bir çok dalda kitapta kendimi eğitici buldum . Ben çok fazla keyif aldım etrafımdaki bir çok insana da tavsiye ediyorum . Çok fazla bilgi yüklemesi var, bir çok konularda tabularınız varsa (dil , din , ırk, vs..) bazı okurlar için sıkıcı ve rahatsızlık hissi gelebilir ama benim çok fazla dikkatimi çekti ve sindire sindire okudum her sayfasını kitabın :) Bu kitaptan sonra bakis açısı degismeyen var mıdır acaba merak içindeyim .