·564 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Mart 2025 20:19 Farklı kültürlerin edebiyatlarını okumak hep ilgimi çekmiştir; hiç olmazsa her millet kültüründen bir iki kitap okumaya çalışıyorum. Japon edebiyatı ile de bu kitap sayesinde tanışmış olduk. Tabii ki de bir eserden yola çıkarak tüm edebiyat kültürü hakkında yorum yapamayız ama ben yazarın dilini, üslubunu çok beğendim. Çok akıcı bir roman. Konusuna gelecek olursak kısaca insanı yarı ütopik yarı distopik bir dünyada metaforlarla ele almış diyebiliriz. Bunu yaparken de Dostoyevski’den Camus’dan izlerle karşı karşıya bırakmış bizleri. Kesinlikle şans verilmesi gereken bir eser.