·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Mart 2025 23:05 Öğrencimin tavsiyesi üzerine başladığım kitap çok farklı dünyaları olan Mamo ve Dani’nin dostluğunu anlatıyor . Yer yer gözlerim yaşardı . Çocukların , sokak çocuklarının dünyasına girmek içimi hüzün yağmuruna tuttu . Küçücük şeylerden duydukları mutluluk , çocuklara has pes etmeyen direniş çok etkiledi . Kesinlikle sadece çocuk kitabı değil. Empati yapmak isteyen herkesin,
özellikle ebeveyn ve eğitimcilerin okuması gereken hüzünlü ve umut dolu bir kitap . Akıcı sürükleyici bir dile sahip . Keyifli okumalar .