·560 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Ocak 2018 00:00 Kitap kesinlikle her kadının baş ucunda bulunması gereken bir kitap. Yazar kitabı yirmi yılda yazmış. Yirmi yıl boyunca gezerek bize anlatılan masalların, mitlerin değiştirilmemiş halini bulmaya çalışmış. Yazar hepimizin içindeki vahşi kadının gün yüzüne çıkmayı beklediğini söylüyor. Diyor ki; hepimiz vahşiye özlem doluyuz.