Çok güzel kurgulanmış bir kitap, okurken siz de sanki içine dalıyorsunuz olayın, katilin kim olduğunu kestirmek ise imkânsız neredeyse. Fakat kitabı okumuş olanların da bileceği üzere, sonlardaki mektupta meçhul kişinin düşündüğü her şeyin kendi planına tamı tamına uyması aklımı karıştırmadı değil. Tek olumsuz eleştirim bu konuda olacak sanırım.