Yazar kendi bilgi birikimini kitaba çokça aktarmış ve yazım dili olarak farklılaşıyor sırf bu yüzden diğer kitaplarını okumak isterim.
Ancak konu itibariyle beni biraz bıktırdı. Başlarda güzel gidiyordu ama sonlara doğru insan ilişkilerinden çok politik durumlar ön planda. Yani kitabın iki kısmında da iç içe olsaydı daha iyi okuma zevkim olurdu. Her Doğu-Batı bölümü çıktığında e bu Hans ne yapmış -Katharina ne söyleyecek ilişkinin devamı nereye gidicek diye merak etmekten biraz hevesim kırıldı.