Eski dizilerde insanın çocukluğunu, hatıralarını bulmasının bir sebebi var. Çünkü eski diziler bizim evimizdeki sevinçleri, hüzünleri ve dahası bir çok şeyi yansıtan bize değerimizi, toplumumuzdaki olaylara duyarsız kalmamayı öğretirdi. Zamanla birlikte ne çok şey değişti. Bize güzellikleri öğreten dizilerimiz gibi, çocukluğumuzun o saflığı gibi…