Sıdıka-51.bölüm
Eski dizilerde insanın çocukluğunu, hatıralarını bulmasının bir sebebi var. Çünkü eski diziler bizim evimizdeki sevinçleri, hüzünleri ve dahası bir çok şeyi yansıtan bize değerimizi, toplumumuzdaki olaylara duyarsız kalmamayı öğretirdi. Zamanla birlikte ne çok şey değişti. Bize güzellikleri öğreten dizilerimiz gibi, çocukluğumuzun o saflığı gibi…
Alıntı
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.