·863 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Mart 2025 11:13 Daha iyisi gelene kadar sen benim en sevdiğim kitapsın <3
Okurken içinde hissedebileceğiniz, uzun soluklu olmasına rağmen hikayenin bitmesini hiç istemeyeceğiniz bir kitap.
Linbaba’nın hikayesini okurken biraz Raskolnikov’a hissettiğim şeyleri anımsadım. Ortada bir suç var( bu kitapta birçok) ve yargıcın hükmü sizi üzüyor. Çünkü suçlunun tam kalbinden dinliyorsunuz hikayeyi.
Ve Bombay, ne yalan söyleyeyim asla seni görmek tanımak istemiyorum.
Öyle işte, çok güzeldi.