·200 syf.····Okunma: 08 Mart 2025 21:54 Okuduğum en iyi Türk Edebiyatı klasiklerindendi. Dili o kadar akıcı ve olay örgüsü kurgu o kadar müthiş ki bayıldım. Bir oturuşta yarısını, diğer oturuşta kalan yarısını okuyup 1 gün bile sürmeden bitirdim. Kitabın daha ilk sayfalardan kendine çeken bir yönü var. Türk Edebiyatı okumak istiyorum ama sıkmasın su gibi aksın derseniz kesinlikle bu kitap başlangıç olur.