Öğrenci Kız
8/10
·64 syf.··
2025 5. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 09 Mart 2025 16:13
Kitapta cidden kendimi buldum diyebilirim.Genclik çağındaki bir bireyin düşünceleri çok iyi aktarılmıştı bence, topluma ve bireye yönelik eleştirileri de güzel buldum.AMA BENCE BU YAZAR KADIN DUSMANI. Cidden kitabın bazı yerlerinde kadınların doğası gereği kötü iğrenç yaratıklar olduğuna gönderme yapıyor diğer kitabında da buna benzer göndermeler vardı hoş değil pek.Ama yazarı bir kenara bırakın bu tatlış öğrenci kızımız için bu kitaba bir şans vermenizi tavsiye ederim,çünkü kendinizden bir şey bulabileceğinize eminim,iyi okumalarrr
Öğrenci KızOsamu Dazai · İthaki Yayınları · 202213,6bin okunma
·
42 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.