6/10
·220 syf.··
Beğendi
·
2025 31. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 09 Mart 2025 17:45
Bu kitabı okuduğumda fantastik öğeler bulmayı beklemiyordum ve ilk başta biraz sıkıcı geldi. Ne okuyorum falan dedim ama kitap ilerledikçe, sayfalar çevrildikçe kitabın içine girmeyi başardım ve merak ettim. Her şeyin başı merak değil mi zaten? Ne olacak? Özgür neler yaşadı ve tüm bu anlatılanların bir cevabı var mı? Sonunu beğendim ama kitabın bize her şeyin cevabını verdiğini düşünmüyorum. Mesela bu keşiş yolunun tarihi, her şey nasıl başladı, Sevilay kafayı nerede yedi kısımlarını bilmek isterdim. Her karakterin başına gelenleri hak ettiğini düşünüyorum. Yani bunlar olmasaydı bu kitapta olmazdı değil mi? Bazı yerlerde karakterlerin düşüncelerini değil de, yazarın konuştuğunu hissettiğim anlar oldu. Açıkçası ürpertici ve üzücü yanları olan bir kitaptı. Özgür'e üzülmedim değil ve her şeyin sonunda ismi gibi olması çok manalı değil mi? Akıp gitti, nasıl akıp gitti bende anlamadım ama oldu işte.
Keşiş YoluBabür Karbey Vina · Orionebula Yayınları · 20244 okunma
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.