¶¶ "...İlk adalet, insanın kendi vicdanıdır..." ¶¶
Alıntı
··3 alıntı·
3.789 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sonunda ağladığım tek klasik kitap 🤧