Beni inanılmaz hayal kırıklığına uğrattın sen eeyyy Gothikana. Bir kitap bu kadar güzel ve heyecanlı başlayıp ancak bu kadar kötü ilerler. Tamamen smuta dökmüş yazar ilerleyen kısımlarını. O kadar üzücüydü ki benim için böyle ilerlemesi önerdiğim herkesten özür diledim. Bir daha kitabı bitirmeden kimseye öneri yapmayacağım. Kitaba başladım ilk 100 sayfa falan çok iyi olunca herkese önerdim hemen benimle başlayın diye ama sonrası fısssssss gitti. Neyse Corvina diye bir kızımız var bu tam her şey bitti dediği anda bir üniversiten kabul mektubu alıyor. Hemen gidiyor ama okul bir değişik kız şok. Sonra burada bir prof var Van Deverell o da bir değişik gizemli bey. Kendisine başlarda aşık olucaksınız ama sonra napıyor bu ya ıyy diyebilirsiniz. Okulda insanlar ortadan kayboluyorlar. Kızımız diyor ki asa bence bunu göle atmışlardır hadi oraya bakalım ve taaaak ceset gölden çıkıyor?!? Yani bunca yıl neden bakmadınız salak mısınız? Bunun dışında gotik dark bir kitap yazılmak istenmiş ama erotik roman olarak kalmış kitap. Dark görmedik desek okurduk da işte. Gereksiz bir smut fazlalığı vardı bence ceset bulurken de sevişme be abla be . Neyse okunur mu? Okunur. Ama bence büyük beklentileriniz olmasın çokta şey değil.