Merhaba kitap severler;
Öncelikle kapak tasarımı beni benden aldı sırf bu yüzden kitap aldığım bir gerçek.
Yazar narin anlatımıyla, özenli sihirli cümleleriyle adeta yaşayarak kendinden bir şeyler katmış olup siz okuyucuları sorgulatmayı, düşünmeye sevk ediyor. Oldum olası kadın temalı kitaplar beni hep etkiler. Kitabımız hayatın içinden, kendi payınıza düşeceği gibi zaman zaman satırlarda kaybolup yüreğinize dokunacağı sarsıcı
bir yanı vardı.
Aile bağları, annelik, açığa çıkan sırlar, görünmeyenlerin altında yatan travmalar mevcuttu.
Handan,Şermin, Özlem, Peri herbirinin farklı ve birbirine bağlı hikayeleri vardı.
Ah Handan... Başına gelmeyen kalmadı. Tek istediğin sevdiğin adamla "sevilmediğini" bilerek evlendin. Bir umuda tutundun. İlk zamanlar iyiydi peki ya sonrası?
Şermin; sevgisiz, ilgisiz, annesiz büyümek zorunda kaldı, sırf bu yüzden sevgiye olan açlığını sevdiklerinden hiç esirgemedi, tutunabilmeyi başardı.
Özlem; annesinin geride bıraktığı Şermin'in gölgesinde varlığını sürdürmeye çalışarak kabullenemiyor benliğini ve içinde kopan fırtınaları dingileyemiyor...
Perinin hikayesi ise başka ama nerden baksan aynı telden çalıyordu.
Kitapla ve sevgiyle kalın...
@okurblgn
@adalet_ildeniz_sezer
Hayykitap
#şermin #yıllarsonra
#bibliyofilblgnokumaları
#fundaileheryerdeoku
#heryerdeoku#etamin
#fyp#kitapoku
#reklam#değil
#benimkütüphanem
#benimseçkilerim