·400 syf.····Okunma: 28 Ocak 2018 23:48 Milena ile Kafka’nın Viyana’da geçirdikleri 4 gün nasıl su gibi akıp gittiyse,benim bu kitapla geçirdiğim 4 gün de işte böyle akıp gitti.Sanki hep yanımda konuşuyorlardı,ben de
öyle uzaktan dinliyordum.
Kafka’nın tek taraflı mektuplarını okurken acaba Milena neler hissediyor diye deli gibi merak ediyordumki kitabın ek kısmında Milena’nın Kafka hakkında Max Brod’a gönderdiği mektupları gördüm ve okuyunca çok mutlu oldum.İnanılmaz derin bir aşk,özlem,dayanılmaz çelişkiler..
Tabiki tavsiye ediyorum!Bakalım ben şimdi ne yapacağım?!