Puan vermedi·490 syf.····Okunma: 11 Mart 2025 00:13 En son lise yıllarımda Orhan Pamuk okumuştum, bu kitapla hatırlamak istedim. Bir aydır okumak için çabalıyorum. Olay artık bir kitap okumaktan uzaklaştı, kendimi uzun zamandır okumuyor gibi hissediyorum. Kitap, kitap olmaktan çıktı. O kadar uzun, o kadar detaylı , o kadar fazla karakter var ki… Kitabın bitmesine elli sayfa kala hala yeni yeni karakterler dahil oluyor. Yazar, kitabın adını koyarken ne hissetti bilmiyorum ama benim kafamda bir tuhaflık oluşturduğu kesin. Kendimi gereksiz, günlük bir tv dizisi takip eder gibi hissettim. Hayatımda hiç bu kadar karakter cümbüşünün olduğu bir kitap okumamıştım. Kötüydü diyemiyorum ama güzel bir kitaptı da diyemiyorum. Beynimin içi çarşamba pazarına dönerken kitap bir boza satışı hikayesiyle başlayıp yine bir boza satışıyla sona erdi. Daha da Orhan Pamuk okumam.