·520 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Mart 2025 17:43 Uzun süredir okumak istesem de bir türlü kendime güvenip başlayamadığım kitabı sonunda okudum ve bitirdim. Keşke çok daha önce bir fırsat yaratıp okumaya başlasaymışım dedirtti bana. Bram Stoker'ın Dracula'sı avukat Jonathan Harker'ın Transilvanyaya Kont Dracula'nın yanına gitmesi ile başlayıp devamında karakterlerin yazdıkları mektuplar ve günlüklerini alıntılar ile devam etmekte. okurken hiçbir şekilde sıkılmadım ve kitabın su gibi akıp gittiğini hissettim oldukça keyif aldım. karakterlerin tek tek kendi bakış açılarından yaşadıklarını okuyabildiğim için her karaktere ayrı bir şekilde bağlandım. kitabın tek sevmediğim özelliği draculayı kitabın ilk başlarında çok sık görürken ve onunla iletişim içindeyken sonrasında sadece çok nadir anlık olarak gözükmesi. dracula ile daha fazla diyalog olsa ya da draculanın da kendi bakış açısından bir şeyler okumak da güzel olurdu diye düşünüyorum.