·70 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Mart 2025 13:53 Zweig’in kadınların hissettiklerini , yaşadıkları o duyguyu nasıl okuyucuya hissettirmeyi başarmış diye kitabı okurken her defasında kendime bunları sorarken buluyorum . Bir kadının burjuva yaşamından sıkılıp , kocasını aldatarak maceraya atılır ve şantajla karşı karşıya kalınca yaşadığı korkuyu her satırda hissettirmiş . Gerçekten insanın hayatında pişmanlık ,vicdan azabı bir yana korku neler yaptırıyor bunu yazar çok başarılı şekilde aktarmış . Ben okurken çok keyif aldım kendimi kitabın içinde buldum . Orda yaşadım bir yerlerde .. keyifli okumalar