Puan vermedi·132 syf.····Okunma: 13 Mart 2025 09:56 Okuduklarımın güzelliğini ve derinliğini hissettim ama anlamak , içselleştirmek noktasında yetersiz kaldığım bir eserdi. Şu bir gerçek ki Sezai Karakoç bir üstat hakkını vermek lazım ama onun felsefik derinlikli imgesel anlatımını anlamak için istişareye ihtiyaç var. “Ne dedi , neyi kastetti, neyi işaret etti, nasıl?” soruları kafamın içinde dönüp dururken bir okuyucu olarak Karakoç’u anlamak için daha kırk fırın ekmek yemem lazım geldiğini anladım.