Bir mafyaya göre salak olması ve bugüne kadar nasıl hayatta kaldığına şaşırdığım sözde mafya ve evlendikleri gün rahatsızlığını öğrendiği onun tekerlekli sandalyedeki karısının büyüyen aşkını okuyoruz. Matteo'nun ben şöyleyim ben böyleyim dedikten sonra gözünün önündeki haini fark edememesi ve adamlarının lafıyla kuyuya inmesi bana inme indirdi djdjd Mafyaya hiç yatkın değilsin sen iş adamlığından devam et diyerekten öyle hayâl etmeye başladım ben. Bunların haricinde Sofia'yı çok sevdim. Zaten kendini hasarlı biri olarak küçümseyen, çevresindekilerin ondan utandığını bilerek yaşamış ama sonunda onu el üstünde tutan bir aileye gelin gidiyor. Yani kocası, onun kız kardeşi ve korumalar djdj ARALARINDAN 2 KORUMA BENİM BU KİTABA AŞIK OLMA SEBEBİM. İkisi de abi gibilerdi ve o kadar iyiler ki Hatta 2.kitapta onlardan biri olan Romeo'nun aşkını okuyacağız. Asıl çiftimize devam etmek gerekirse bir yerden sonra grinin elli tonuna nasıl döndük anlamadım. Kızın zaten ölü gelin gibi nefes alsa bir yerleri çıkıyor hastalığı yüzünden birde adamın bdsm fantazisi çıktı jdjdj SOFT DEVAM ETSENİZ NOLURDU?? Bir de çerezlik iyi gidecekken neden bu kadar uzun yazıldı gerek yoktu bence.Ama adamın kitabın yarısından sonra özellikle kadının üzerine titremesine bayıldım. Ve Sofia'nın kocasından daha güçlü bi mafyalığa soyunması ve kocasını kurtarmasına da bayıldım ndjdjn Azıcık utanır insan Matteo Nisan'da ikinci kitapta görüşürüz.
7/10