·204 syf.····Okunma: 13 Mart 2025 16:51 okurken güzel vakit geçirdim ama çok da etkilenmedim. Hikayeyi ilginçleştirmek adına kahramanımız 5 yaşında bir çocuk olarak kurgulanmış. Yalnız aynı sokakta oturmamız dışında bende bir duygu uyandırmadı. Hikaye kadıköyde geçiyor. Sanırım devam kitapları da var ama şu an için okuyacağımı sanmıyorum.