Odak noktası olarak insanı temel alan bir dünya tarihi kitabı olarak niteleyebilirim. Okurken çok zevkle okudum. Yazarın dili çok akıcı, sıkmıyor, gereksiz gördüğü ya da detaylı anlatılması gereken konulara girmiyor. Bütünlük oluşturması için bunu yapmasını olumlu karşıladım. Kütüphanemde başka dünya tarihi kitapları da var; ama bu kitapla başladığıma memnum kaldım diyebilirim. Tarih konusuna ilgi duyan tüm okurların okuması gereken bir kitap olmuş. Kitabın çevirmenine ayrıca teşekkür etmek isterim, orjinali ile karşılaştırdım, aslına sadık ve düzenli bir şekilde çeviri yapmış.