Puan vermedi·144 syf.····Okunma: 14 Mart 2025 11:18 Kitabı beğenip beğenmemek arasında kaldım ve bence bunun en büyük sebebi, çeviri. İthaki'nin bu karanlık serisini özellikle kapakları ve iyi bilinen bir yayınevi olmasından dolayı tercih etmiştim. Ancak en azından bu kitap için çevirinin başka bir yayınevinden okunmasını tavsiye ederim. Karanlık edebiyata göre dili fazla türk edebiyatı tarzı olmuş ve psikolojik tahliller akademik bir bakış açısı gibi hissettirdiği için özdeşleşme olayı bence sekteye uğramış.
Edebiyatta çevirmenler gizli kahramanlardır. Bu kitapta ise çevirmen özellikle bize el sallamaya çalışmış gibi.