Hikayesi güzel ancak, 150 sayfada anlatılacak konu 530 sayfaya yayılmış.. Konudan konuya atlama ve devamlı yeni isimlerin hikayeye girmesi kafa karışıklığına sebep oluyor. Özetle birdaha yazarın hiçbir kitabını okumayı düşünmüyorum ve tavsiye etmiyorum .