·365 syf.····Okunma: 14 Mart 2025 00:00 2021 yılında yarım bıraktığım kitabı tamamladım. Son on sayfası inanılmaz sürükleyici , merak uyandıran ve ters köşeydi sırf bu yüzden beğendim diyebilirim . Yazar ,bu hikayenin sahibi tarafından kendine sunulduğunu ve roman olmasını istediğini isimleri mekanları değiştirerek yazdığını söylüyor . Bana pek inandırıcı gelmedi . Çünkü 80 lerde böyle rahat bu kadar parçalanmış ve Avrupai aileler olduğunu sanmıyorum . Baş karakter Nilsu daha 16 yaşında ilk cinsel deneyimini öğretmeni ile yaşıyor sevgili oluyor ve aynı evde yaşıyorlar ! Rüyasında babası ile seviştiğini vs görüyor (inanılmaz iğrenç geldi bana ) Cici annesi Selen’i kıskanıyor , resmen onu kopyalıyor . Hep babası yaşındaki adamlar ile sevgili oluyor daha sonra Teoman ile kesişiyor yolu . Hoşuma giden nokta ! “Anne “kavramının psikolojimizdeki , ilişkilerdeki bakış açımızı , evliliğe , sevilmeye karşı tutumumuzu nasıl belirlediği parçalanmış ailede büyüyen kişilerin nasıl sorunlar yaşadığını güzel betimlemiş ve okuyucuya hissettirmiş olması .Mükemmel de kötü de diyemeyeceğim bir romandı …