Puan vermedi·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Mart 2025 06:04 Çok güzeldi ya çok…
Hayatın gerçeklerini bu kadar masalsı ve çarpıcı bir dille anlatabilmek vermek istediği duyguyu okura geçirebilmek iyi yazarlık olsa gerek. Karakter betimlemesinden olay örgüsüne öyle dokunaklıydı ki tatil hiç bitmesin Münü o küçücük ama mutlu dünyasının içinde yaşayarak kendi ayakları üstünde durabilecek yaşa gelsin istedim. Bizden bir hikaye belki bir arkadaşınız belki bir komşunuz ya da ahbabınız kim bilir belki de ailenizden biri bu hikayede illaki var…