·264 syf.····Okunma: 15 Mart 2025 14:59 Ya benim okur zekam Nobel seviyesinde değil ya da bu kitap gerçekten çok sıkıcı. Her ne kadar çok hassas ve tarihte yer edinmiş bir olay hakkında olsa da çok sıkıldım okurken. Yarıda bırakmak da istemeyip bitireceğim diye inat ettim ama neredeyse 1 ayımı aldı bitirmek.