‘Düşünmek yüreğimi öyle acıttı ki, ağlayamadım bile.’ Bi cümle kaç defa okunursa o kadar defa okuduğum, okuyacağınız kitap. Mücadele etmek, pes etmemek, düştükçe kalkmak kalktıkça düşmek. Ben olsam çoktan pes etmiştim diyeceğiniz belki de sizi kendi hayatınızda yaşamanın ne olduğunu sorgulatacak olan o kitap. Okurken en son dayanamayıp gözlerimden bi iki damla yaşa sebep oldu. Her sayfada iyi ki okumuşum diyeceksiniz.