9/10
·240 syf.··
2013 11. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 15 Kasım 2013 00:00
Ölüm ve hayat üzerine yazılmış güzel bir kitap. Yazar kitapta okurlarını ölüm duygusuyla yüzleştiriyor. 3 farklı hayattan yola çıkarak kesişen hikayelerinin anlatıldığı kitapta, hiç ölmeyecekmişiz gibi yaşayan bizlere ölüm var diyor. Zaten ölümü bilenler yaşamayı bilir. Ölümün uyandırdığı duygular ve hissiyatı bu kadar iyi anlatabilmek için ölmek gerekir. Yazar da kitabın başında şöyle başlıyor. -Öldüğün gün okunacak bir kitap yazabilir misin? Zor.yazamam -Ama deneyimli bir yazarsın Hayır değilim
Öldüğüm GünSenai Demirci · Timaş Yayınları · 2015394 okunma
·
54 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.