Klasik fantastik romantik bir kitaptı. Yazar her şeyi yüzeysel yazdığı için sayfa sayısı çok değil. Basit yazım tarzı ile de hemen okunup bitiyor. Ama çok klişe bir kitap olduğu için neyin nasıl bittiğini tahmin edebiliyoruz ve bu okuma hevesini kırıyor. Karakterler kötüydü. En azından kadın karakter. Sevmediğim karaktler arasına girdi. Olaylara verdiği tepkiler olsun , her şeyi unutup ona göre davranması olsun, kendince gel-gitleri olsun okumayı zorlaştırdı. Erkek karakterde bana hiç kral gibi hissettirmedi mesela. Çok pasif bir karakter olmuş. Okudum geçtim direkt. Hiçbir duyguyu hiçbir karakter bana geçirmedi. Hepsi leşti kısaca.
Fantastik okumayı seviyorsanız tavsiye etmem. Zaman kaybı bence. Bunu okuyana kadar daha güzel kitaplar var. Başka kitaplara şans verebilirsiniz.