1/10
·536 syf.··
2025 21. kitabı
İftar yemeği gibi bir okuma oldu. Hani iştahla başlarsın ama sonra tıkanırsın, bir şey yiyemez hale gelirsin. İşte öyle oldu. İlk başlarda belki biraz da felsefe yapmasıyla iştahla okuduğum kitap, belli bir süre sonra dayanılmaz ve çekilmez hale geldi. İlk yüz sayfayı okumak yeterli. Ondan sonrası zaman kaybı olacaktır. Kahramanın ikisi de kötü. Bildiğin bilinçaltı kusmuğu. Tam anlamıyla pislik tipler. Alayına isyan eden, biri korkak (Kinyas) biri bencil (Kayra) iki kişi. Onların yaptıklarını psikolojileri bozuktu diye masum göstermeye kalkmak sapıklığı normalleştirmeye çalışmak tam anlamıyla aymazlıktır. Bu yüzden kahramanla özdeşlik kurmak mümkün değil. Okurken sıkıntı basıyor ve insanı geriyor. Üçüncü sınıf Hollywood filmlerinde bulacağınız sahneleri okuyup beyninizi iğdiş etmenize gerek yok. Yeraltı edebiyatı diyorlar "Edepsiz edebiyat olmaz."
Kinyas ve KayraHakan Günday · Doğan Kitap · 202535,4bin okunma
·
71 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.