Kitabı okuması keyifli fakat abartıldığı kadar olmadığını düşünüyorum. Kitapta yaşanan acılardan daha fazlasını gördüğüm / yaşadığım için mi etkilemedi beni? Yoksa duygularım mı köreldi? . Kitabı okuyup da ağlamaktan göz pınarlarım kurudu diyen arkadaşlarıma bir klasik ile cevap vermek istiyorum. Sorun sende değil bende mi ?!
Yaşamak