4/10
·210 syf.··
2025 4. kitabı
Kitabı okuması keyifli fakat abartıldığı kadar olmadığını düşünüyorum. Kitapta yaşanan acılardan daha fazlasını gördüğüm / yaşadığım için mi etkilemedi beni? Yoksa duygularım mı köreldi? . Kitabı okuyup da ağlamaktan göz pınarlarım kurudu diyen arkadaşlarıma bir klasik ile cevap vermek istiyorum. Sorun sende değil bende mi ?! Yaşamak
YaşamakYu Hua · Jaguar Kitap · 202670,7bin okunma
·
52 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.