Ah çekişimiz kaç sessiz çığlığımızı saklar ? Gülsek de acı çeksek de koşa koşa kaçmaz mıyız kendi yalnızlığımıza ? Yenilmişliklerimize sarılıp var olmaz mıyız hep ? Peki ya şimdi..? Niye bu güçsüzlük, bu pusulasızlık... Kederimiz yolllara düştü, sancılı yürekler arıyor sanki.. #GeçmişinMisafiri
·
242 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kim bilir belki de getirir.
Meryem Kübra ⁠✿
Gönderi Sahibi
🦋
Bilinen yolun yürünmesi neden ? pusulasız kalalım bir vakit. Arayıp duralım neyi bulacağımızı bilmeden. Kim bilir belki pusulasızlık bize benliğimizi buldurur.
Meryem Kübra ⁠✿
Gönderi Sahibi
Huzuru da getirir mi