Sıcacık bir kitaptı benim için.Belli bir kafe etrafında dönmesi ve ordakilerin hepsinin hikayesini detaylı dinlemek çok ilgi çekiciydi.Hepsi güzeldi fakat sondaki Anne ve kız hikayesi cidden farklıydı benim için çok güzeldi.Yer yer Bir Gün Kediler Dünyadan Yok Olsaydı kitabına da benzettim."Doğduğun için Teşekkürler" lafı geliyor bu bölümü okudukça.Çok erteledim okurken de erteledim ama bir kez içine girince etkisinden çıkamadım umarım hikayeleri de okurum güzel bir kitaptı.İsimlere alışınca tanıyınca daha da güzelleşiyor kitap...
begendiyseniz kesinlikle cok bekletmeden ikinciyi de okumanizi oneririm, cok guzel devam ettigi dusunuyorum.. o da birinci kitabi kadar kalbime dokunmustu hala kitabi dusundugum bile oluyor.. onu da sevebilirsiniz bence