·283 syf.····Okunma: 17 Mart 2025 00:00 Yazardan 4.kitabımı okudum ama yarı yarıya beğendim. Konusu merak uyandırsa da kitap benim için akmadı ne yazık ki. Durağan & kısım kısım içine giremediğim kadar fantastik olgulara sahipti ki devam etmeli miyim sorgulamasını yaşatan bir dili de vardı.
Konusu ise; nasıl ya? dedirten cinsten: Çıplak şekilde sokaklarda koşan bir profesör, ne yemekleri hatırlıyor ne parayı ne de nasıl insan olarak yaşandığını.
261.sayfadaki "Bir İnsana Tavsiyeler" bölümüyle "Nasıl insan olunur?" özeti çıkaran bir kitap. Sondaki bu kısma kadar beğenmeden ilerlerken bu bölüm kitabı sevdirdi ama dediğim gibi yarı yarıya sadece.
İyi okumalar -.-