Maalesef ilk okuduğum roman. Muhafazakar bir ailede olduğum için kaçınılmazdı. Yazarın dünya görüşünü paylaşmasam da iyi roman yazıyor. Ama iyi derken bol acılı. Mahsun Kırmızıgül filmi gibi düşünün. Öyle çok incelikli değil yani. Edebiyat saymam ben. Misyonerce yazılmış ama yine de hikaye etkiliyor.