·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Mart 2025 07:53 Günaydın.
Kitabı dün gece bitirdim. Modern bir masal. İzlediğim dizilerde bu kitabın adını çok duyduğum için okumaya başladım aslında. Beklentim büyüktü fakat bazı yerlerde sıkıldım. Hem roman hem ütopik .. Aslında ilgi çekici ve biraz da düşündürücü. Ortaokul öğrencileri bence çok rahat okuyup anlayabilir. Farklı bir kitap aslında biraz Alice Harikalar Diyarına da benziyor kurgu olarak. Tavsiye ederim