·184 syf.····Okunma: 18 Mart 2025 14:37 Kitabın kapağına aldanıp almanızı tavsiye etmem. Çok net bir giriş oldu ama ben hiç beğenmedim. Kitapta eşcinsellik güzellemesi yapılmış, normal olması gereken bir şey gibi bahsedilmiş bundan hoşlanmadım. Kitabın bir konusu yok, etkileyici yanı yok, akıcılık yok sırf bitirmiş olmak için okudum. Tavsiye etmem bence tamamen zaman kaybı.