Nasıl güzel bir kitap okudum anlatamam. Düşle gerçek karıştı; öykü perileri metinlerin üzerinde uçuştu, söz yalın haliyle büyüledi , yamacına aldığı okuru ağzı açık bırakıp ,mutluluğa sevk etti. Karakterlerden kim olmak istersen o olmana izin verdi çünkü hepsi bizdik ; biz okurlar, yaşayanlar. Derdi kediye anlatırken dermanı insansızlığa , düşe yükledi de öyle ortak etti öyküye.
Cemil Kavukçu yaşayan öykücüler içinde en sevdiklerimden , kendine has tavrı, tarzı ; kelimelerinin huyu suyu karakterlerinin inanılmaz halleri olan bir yazar ; bir de karakterlerin değişik takıntıları var o başka
Şimdi ben size diyorum ki ey okur dostlarım; gidin bu kitabı alın , okuyun , okutun. Hiç pişman olmazsınız .
Sevgiyle Karanlığın RengiCemil Kavukçu