"Hepimiz Gogol'un Palto'sundan çıktık!" -Dostoyevski
Kısa ve etkili bir kitap. Kısalığına rağmen kurduğu evren o kadar derin ki bitirince ne okudum ben şimdi ya diyip bir süre bekliyorsunuz. Sonu da bu kitaptan beklenmeyecek şekilde ilerledi kesinlikle. Sonuç olarak;
Umut her daim insanı yaşatır. Umudu çalınmış insan canavarlaşır.