Kitabı okudum. Konu ve okunması bakımından sürükleyici bir kitap. Özellikle Derya ve Burak kısımlarını akıcı buldum ama kitapta boğucu kısımlar da vardı.
Kahraman Tazeoğlu romanlarında anlatım romanda olduğu gibi değil de şiiri düz yazıya çevirmişsin gibi. Bu da romanı sıkıcı kılıyor.