Yine klasik bir başkomiser Nevzat hikayesiydi. Çok güzeldi. Adeta dizi izler gibi aktı. Fakat son bi kaç başkomiser Nevzat kitabında şundan dolayı çok rahatsızım. Kitaplarda genellikle her şey bittikten sonra yaşanan olaylara da değinirdi Ahmet Ümit. Buradaki olaylardan kastım karakterlerin duyguları düşünceleri gibi şeyler. Böyle yapması kişisel olarak benim karakterleri daha fazla benimsememe yol açardı ama son bir kaç kitapta bu konuya yer vermemesi beni çok havada bir yerde kalıyormuş hissiyatına itiyor. Kısaca olay bittiği an hatta olay yerinde kitabın bitmesi üzücü sadece :)