Bi kitap bu kadar mı kötü olabilir ya okumayın kardeşim gerçekten kitapta boğuldum daha fazla dayanamadım yarım bıraktım kitapta elle tutulur hiç mi bi şey olmaz kurgu desen tamamen fiyasko çok zayıf Ezgi karakterinden nefret ettim o kadar çok övdü ki yeter ya anladık çok güzel kız mavi gözleri var anladık ya yeter yeter boğuldum kitapta zamanınız boşa gitmesin okumayın efendim .