Bundan tam 3 yıl 5 gün önce belki de bütün hayatımı etkileyecek bir karar verdim ve bir adama aşık oldum. Başta her şey çok güzeldi. En azından ben öyle sanıyordum. Sevildiğini hisseder ya insan hissediyordum ben. Meğerse hissettiğim şey benim sevgimin büyüklüğüymüş. O gün bugündür adına aşk dediğimiz o karmaşık ve can acıtıcı hastalıkla mücadele ediyorum. Ama artık iyleşme vakti geldi. Başkalarına anlatamadığım her şeyi burda anlatacağım.