Mürekkep yaşlar

Mürekkep yaşlar
@aglayan_gunluk
Benim adım Şahinaz. Ben yazdım ama siz kim olduğumu bilmediniz. Bugün nefretin aşk kadar büyük olduğunu gördüm. Hayallerin kırıklarının olduğunu gördüm. Yalanları en çok kendimize söylediğimizi anladım. Seni istemiyorum cümlesinin aslında çok büyük bir anlamı olduğunu öğrendim. Farkında olmak her şeyin. Bilmek sevilmediğini buna rağmen vazgeçememek aşk bu değil mi? Herkese anlatmak herkesin laf etmesi ama senin asla dinlememen değil mi? Ama ben bugün aşkın sevginin ne olmadığını öğrendim. Seni en iyi tanıyan o sanırken aslında onun seni hiç tanımaması, sen sevildiğini sanırken aslında hiç sevilmemen. Sen kalmak için bir dal ararken onun ağacı kökünden sökmesi. Ben bugün vazgeçtim. Vazgeçirildim....

Mürekkep yaşlar

@aglayan_gunluk
·
Hastalığımdan kurtuluyorum
Bundan tam 3 yıl 5 gün önce belki de bütün hayatımı etkileyecek bir karar verdim ve bir adama aşık oldum. Başta her şey çok güzeldi. En azından ben öyle sanıyordum. Sevildiğini hisseder ya insan hissediyordum ben. Meğerse hissettiğim şey benim sevgimin büyüklüğüymüş. O gün bugündür adına aşk dediğimiz o karmaşık ve can acıtıcı hastalıkla mücadele ediyorum. Ama artık iyleşme vakti geldi. Başkalarına anlatamadığım her şeyi burda anlatacağım.
Reklam
Bazen olmayacağını bildiğin bir şey için uğraşmaya devam edersin ya. İşte her çaba sonuca ulaşmak için değildir. Bazen sadece elimden geleni yaptım diyebilmek bile gelecekteki vicdanına yardım etmek içindir.
Aldatılmak, yalanlarla dolu bir ilişki yaşamak ya da yaşadığını sanmak. Bunları ilk defa birini anlatıyorum. Bundan yıllar önce hayatımın hatasını yaptım ben. Yapmam dediğim ne varsa yaptığım o ilişki başladı. Sonu hüsran , ağıt ve keder. Aslında çok şey anlatmak isterdim ama bunları hatırlamaya gerek yok. Size tek tavsiyem sevginizi hak etmeyen insanlara asla bulamayacağı sevgiler vermeyin. Bırakın herkes hak ettiği kadarını görsün.

Mürekkep yaşlar

@aglayan_gunluk
·
Bir adam sevmek , yanlış bir adamı sevmek hatta bir adam sevdiğini sanmak. Bu bir nevi kişinin kendine ötenazi uygulamasıdır. Bile isteye ölüme yürümektir. Bilirsin yanlış olduğunu ama yol senin için o kadar doğrudur ki ne yapacağını bilemezsin. Her şey 3 yıl önce benim yüzümden başladı.
Bir adam sevmek , yanlış bir adamı sevmek hatta bir adam sevdiğini sanmak. Bu bir nevi kişinin kendine ötenazi uygulamasıdır. Bile isteye ölüme yürümektir. Bilirsin yanlış olduğunu ama yol senin için o kadar doğrudur ki ne yapacağını bilemezsin. Her şey 3 yıl önce benim yüzümden başladı.

Mürekkep yaşlar

@aglayan_gunluk
·
Hastalığımdan kurtuluyorum
Bundan tam 3 yıl 5 gün önce belki de bütün hayatımı etkileyecek bir karar verdim ve bir adama aşık oldum. Başta her şey çok güzeldi. En azından ben öyle sanıyordum. Sevildiğini hisseder ya insan hissediyordum ben. Meğerse hissettiğim şey benim sevgimin büyüklüğüymüş. O gün bugündür adına aşk dediğimiz o karmaşık ve can acıtıcı hastalıkla mücadele ediyorum. Ama artık iyleşme vakti geldi. Başkalarına anlatamadığım her şeyi burda anlatacağım.
Doğrularınız olsun , değişmeyen kurallarınız olsun , sınırlarınız olsun. Senin için yaptım dediğinizde yapmasaydın denmesin diye kimse için bir şey yapmayın.
Reklam