Bir adam sevmek , yanlış bir adamı sevmek hatta bir adam sevdiğini sanmak. Bu bir nevi kişinin kendine ötenazi uygulamasıdır. Bile isteye ölüme yürümektir. Bilirsin yanlış olduğunu ama yol senin için o kadar doğrudur ki ne yapacağını bilemezsin. Her şey 3 yıl önce benim yüzümden başladı.

Mürekkep yaşlar

@aglayan_gunluk
·
Hastalığımdan kurtuluyorum
Bundan tam 3 yıl 5 gün önce belki de bütün hayatımı etkileyecek bir karar verdim ve bir adama aşık oldum. Başta her şey çok güzeldi. En azından ben öyle sanıyordum. Sevildiğini hisseder ya insan hissediyordum ben. Meğerse hissettiğim şey benim sevgimin büyüklüğüymüş. O gün bugündür adına aşk dediğimiz o karmaşık ve can acıtıcı hastalıkla mücadele ediyorum. Ama artık iyleşme vakti geldi. Başkalarına anlatamadığım her şeyi burda anlatacağım.
·1 alıntı·
116 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.