Puan vermedi·384 syf.····Okunma: 19 Mart 2025 02:49 Selamlarrrr
Romantik komedi okumayı sever misiniz? (Ben bayılırım çıtır çerez çok iyi gidiyor ara ara okumak. Modumu yükseltiyor yahu ) Ben romantik komedi sevmem diyenler bile hayatının bir döneminde sevmiştir diye umuyorum. Dün gece saatlerinde başlayıp bugün bitirdiğim tatlış bir kitap olur kendileri. Bağımsız serinin ilk kitabı da diyebiliriz. Ben normalde spor romantizm çok sevmem ama buna bayıldımmm. O kadar keyifli bir kurguydu ki ilaç gibi geldi bana desem yeridir. Gelelim kitabımızın konusuna;
Deniz, üniversitenin silik öğrencilerinden biridir. Hayatı full düzen içinde olan, değişik giyim tarzına sahip, ayrıca okulunun bölümünün en zeki kızı diyebiliriz. Bir proje ödevi vardır ve hangi konuda yazacağını bilemez. En son "aşk" konusunda yazmaya karar verir. Lakin şimdiye kadar ne aşkı tatmıştır, ne de birisi onu sevmiştir. Tam proje ödeviyle kafayı bozduğu sıra üniversitenin koç ' u ondan bir yardım ister. Futbol takımını gözlemlemesini, eksiklerini not almasını. (Geçen yıl ki ödevi futbol üzerine olunca bunda ne kadar iyi olduğunu bilmektedir.) Her ne kadar proje ödevini öne sürse de koç da ona ilham olur. Nasıl mı? Aşkın sadece iki kişi arasında olmayacağını, insanların meslek, hobi gibi aşkları da olacağını bu yüzden model olarak futbol takımının kaptanı, aynı zamanda profesyonel futbolcu olan Batı Han Egeli' yi gözlemleme fikrini sunar. (Batı tam bir futbol aşığı , gözü hiçbir şey görmüyordu o vakte kadar )Deniz bu fikri kabul eder, hem proje ödevi hemde takım için çabalar. Ama bir yerde partneri Batı ile vakit geçirmeye başlayınca aralarında çok tatlış bir hikaye yaşanmaya başlar. İkiside ilk kez böyle duygular sezerler. ( İki karakter de o kadar netti ki salak sulak sacmalamaları asla yoktu. Ne hissediyorlarsa bam bam söylediler.) Ben kitabı çok keyif alarak okudum. Ayrıca kitapta çok güzel romantik ve eski filmler tavsiye ediliyor her boş anı' ma birini izleme sözü verdim kendime. Serinin ikinci kitabı elimde en kısa zamanda okuyacağım. Çıtır çerez kitap önerisi arayanlara duyurulur. Smut kısmına gelirsek, kitabın sonlarında minicik var diyebilirim. (Rahatsız edecek şekilde değil bilginiz olsun.) Şimdiden Keyifli Okumalar Diliyorum