4/10
·520 syf.··
2025 15. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 19 Mart 2025 00:00
Bu yazardan okuduğum 3. Kitap. Daha önce erebos ve kesit kitaplarını okumuştum ve beğenmemiştim. Şimdi bu kitabınıda beğenmedim. Okuduğum önceki Kitaplarında olduğu gibi yine gerilim çok yetersizdi, yine bende hiçbir merak uyandırmadı, yine sırf bitsin diye okudum, yine sonunu zerre merak etmedim, yine sıkılarak okudum ve yine az kalsın kitabı yarım bırakacaktım. Yazarın tarzı tamamen lise öğrencilerine yönelik ve ben böyle kitaplardan hoşlanmıyorum. Her neyse okudum ve bitti. Bir daha bu yazarın kitaplarını okumam.
SaeculumUrsula Poznanski · Pegasus Yayınları · 2013219 okunma
·
90 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.