·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Mart 2025 06:47 Sanırım farkında olmadan Sally Rooney bataklığına düştüm. İntermezzo'dan sonra kaçınılmazdı oldu diyebilirim ama bu kitabı diğeri kadar sevmedim ama yine de akıp gitti. Sonunda ne olacak, nereye varacak diye merak ettim. Hiçbir karakteri sevmedim. Neden böyle yaptıklarına anlam veremedim ama sanırım yazar böyle karakterleri çok seviyor olmalı. Konunun aldatma üzerinde olması ve kimsenin bunu takmıyor oluşu ve kabullenişi sinir etti açıkçası. Özellikle baş karakter. Sonu daha farklı bilebilirdi ama sağlık olsun.