Puan vermedi·200 syf.····Okunma: 16 Ocak 2024 08:50 Kitap içinde aşıklar, karıkoca, kız kardeşler, anne ve çocuğu olmak üzere 4 bölüm barındırmakta. İlk bölüm Fumiko ve Goro çiftini anlatmakta. Fumiko ve Goro bir kafede kahve içerken Goro Fumiko’ya ondan ayrılıp iş için başka ülkeye gitmesi gerektiğini söyler ve hikaye böyle başlar. Fumiko Gorodan ayrılmaya dayanamaz ve geçmişe gidip Goronun kendisinden ayrılmasını önlemek ister. Geçmişe gitmenin ise belli kuralları vardır. Kafede olan özel bir sandalyeye oturup hiç kalmayacak ve sadece kahvesi soğuyana kadar orda kalabilecek.
Diğer bölümler de aynı şekilde yine bir kafe ve kahve soğumadan geçmişe gidilip gelinen olaylar örgüsünü anlatmakta .
Benim çok beğendiğim bir kitap oldu. Herkese tavsiye ederim. Okuyacaklara keyifli okumalar dilerim.